Det förbjudna ordet Knark

Knark- Fult ord!
Bruka- det använder jag.
punda- det är vel sanning men alltför tydligt.
Droga- negativt missbruk.
Chilla- Oseriöst farligt.

Kärt barn har många namn!

Hur tror du att en vanlig handel går till?
Att man ställer sig på plattan med ena foten på vit och andra svart? Vad tror du händer sen?
Jag är så otroligt nyfiken vad "normal världen" tror om "oss".

Jag kan ge er en uppdatering! (Snäll som jag är)
Den personen som gav mig förpackade väl! Oftast kom min vara förpackad i en liten plast påse som låg i en snusdosa. Det fick plats ungefär tre påsar i en leverans. Pcp är lite svårare att gömma, så here it comes! Jag fick en död hamster i en kartong. I den döda hamsterns mage låg det en kondom med piller och pulver, jag fick oftast rester som vi kallade det. Det var helt sjukt det jag höll på med. Jag lämnade ut min nyckel till " Gorm" som väntade utanför skolan. Sen lät jag bli att vara i skåpet på ungefär två veckor, då ägde "Gorm" det. Som tack så fick jag lön som bestog av rester eller en suprise. Ibland fick jag gratis prover och om jag ville beställa någon vara så lämnade jag pengar i skåpet. Vi pratade aldrig  mer än behövligt, Han ringde ibland från göteborg eller någon kompis telefon för att bestämma vart han kunde hämta nyckeln. 
Jag vet inte vad jag fick alltid, men tanken var oftast att jag skulle göra fler beroende så "gorm" kunde tjäna på att ha mig som uthyrare. Jag skulle självklart oxå tjäna på det! Så länge Gorm kunde finansiera i härnösand så fick jag lön. Ganska enkelt. 
Men Men nu är den tiden förbi och aldrig mer ska jag lukta rutten hamster om fingrarna när jag går in på engelska lektionen. 

SERTÖS! GE FAN I PCP, DU BLIR EN VIRRIG GRÖNSAK OCH DU TAPPAR SÅ MYCKET I HUVUDET, JAG KAN INTE PRATA UTAN ATT SVAMLA IN PÅ NÅGOT ANNAT ÄMNE OM TILLEXEMPEL BLÅ VALAR NÄR MAN PRATAR OM MAT.
(JAG LÅTER ÖVERDRIVEN MEN DU , JAG LOVAR DET ÄR INTE KUL!)
PCP utvecklades på 1950-talet som en intravenös bedövning. Men på grund av dess negativa bieffekter, som hallucinationer, mani, delirium och desorientering,  var den avvecklad. PCP är olagligt men tillverkas i laboratorier och säljs på gatan med namnen Angel Dust, ozon, wack och raketbränsle.
PCP kan säljas i olika färger och former. Allt från gula, rosa tabletter till kristaller till vätska. Liten som en knappnål kan du bli påverkad av att du håller det i handen.
Ta tre och du är "död" (negga hög) i två veckor. Ta sex och du är död på riktigt. 
Jag är en av tre som överlevt överdos av pcp, det är sant och inget att skryta om men om du tänker på hur många som använder det så dör många. Jag är glad att jag överlevde men det var inte värt det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0