day after saint patricks day!

Igår var det Saint Patricks Day!
Det är den bästa dagen på året och är värd att fira.

Nu var det längesen jag skrev här på bloggen, har haft en ganska bra vecka så har inte riktigt haft så stort behov att skriva av mig. Men nu tänkte jag uppdatera och skriva lite.
Eller nej det orkar jag faktiskt inte. ja det här var det sämsta innlägget på läng men bra musik gör dagen!

Kramar Elle De Wall
Ps. Jag tror jag har hittat min kärlek.

Lasse Lindh – Du Skär
Lasse Lindh – Överlever Du Härnösand Så Överlever Du Allt
Lasse Lindh – Svenska Hjärtan

Kommentarer
Postat av: J

Jäkla tur du har som har hittat din kärlek ^_^

2011-03-19 @ 01:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0