Bananer och fanskap.

Jag har världens bästa vän. Tänkte bara säga det hejdå.

Närå jag vet banne mig inte vad jag ska skriva, har konstig hjärtklappning hela tiden och svettas som en säl. Kroppen går osynkat med mina handlingar och jag irrar rastlöst omkring och vet inte vad jag ska göra.
Hypokondriker jag är en hypokondriker kanske!? Jag tror ärligt att jag håller på att få en hjärtattack, - Ung flicka dog i hjärtattack orsak: hon åt förmycket bananer.
Jag kommer snart förvandlas till en apa, jag äter hela tiden och fruktskålen är tömt på två timmar. Nomnomnom vimsar jag omkring med en banan i handen. När jag och min behandlings "mamma" satt i bilen på väg hem från stan i går kväll så drog jag upp två bananer ur väskan och sade "vill du ha en banan?". Hallå? vad hände med stadsbruden Elle som gick i stilett klackar och kunde inte äta korv för att det var så fult ord (och att det nästan ser ut som en snopp). Nu kammar jag inte ens håret, och förressten! jag har marsvin under armarna, jätte kul haha...(ironi). Jag har inte haft kontakt med en komplett rakhyvel i över tre månader, förstår du hur hämskt lurvig man hinner bli då? Jag är ju rädd att jag ska kunna göra flätor snart. Men det skulle ju vara klockrent! komma hem och krama om någon så ser dom långa flätor med rosa pärlor i ändarna. Kan jag gå runt och strypa folk med hjälp av mitt arm hår. Nä men blä vad äckligt, Jag ska sluta raka mig och bli alldeles lurvig och gå runt och säga- Hej jag är en björn.
(det sista tog jag från en vän som sa det till mig, han såg mitt benhår och kunde bara inte låta bli, tack för de!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0