To happy to write!

Igår cyklade jag ner till Nälden och träffade Dännis och hans vänner. Riktigt annorlunda mot för nöjet i härnösand men jag gillade det faktiskt, Det var lugnt och helt awesome!
Jag är så glad för att JAG KOMMER ATT FLYTTA HIT!!
Klart jag kommer att hälsa på men min säng kommer ha en egen adress i östersund.
Vilket fall så verkar det bli tältning i helgen som jag längtar, jag har varigt barnvakt i snart två veckor och min säng luktar snart mer bebis än gammal svett.
Det konstiga som jag höll på tappa hakan för var att dom pratar om sex som att det vore allas angelägenhet. hahaha jag höll på dö! Det var allt från "vad har du för fetish?" till "tyckte du om att gosa med täcket *flirt*" shit!
Men endå jag har konstaterat att Dännis är satan och han är helond BUT I LIKE IT!
Det är så mycket jag vill skriva men jag har fått nys om att hans vänner läser bloggen så..vissa saker håller jag private;)
Men en fråga innan jag återgår till barn lekandet-

Har alla Finskar JÄTTE stor..?..you know!  


Frukost-
kaffe
keffe
käffe
en banan
två finncrisp
sommar diet? nej inte hungrig bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0