Tiden går men min kärlek består


Nu är det sommar, och Mac har varigt död alldeles för länge.
Jag hatar dig så fruktansvärt mycket för att du fick mig att älska dig så oerhört mycket.

Jag har äntligen blivigt fri från den värld vi levde i, varför ska jag plågas när du lämnade mig kvar här?
Varje sommar har du varigt med mig, men nu är det dags för mig att lämna dig Mac.

Du dog för att jag ville överleva. Jag kommer alltid att älska dig men nu gör jag plats för andra i mitt liv.
This is for you- Våra saknade vänner

Denna tattoo blir det troligt vis. Minus att det är två skallar det ska bara vara en.
R.I.P - Mac "stardust"
Göteborgs gator har redan glömt dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0