Sjukling!

Idag är jag så sjuk att jag skulle kunna tjäna miljon belopp på att vara fågel skrämma.
Jag skämtar inte! Min röst verkar ha blivigt utbytt med en valross och jag nyser konstant så jag har inte hunnit få i mig någon frukost.
I vanliga fall brukar jag jubla när jag fått något äckligt virus eller bakterie över mig men nu har jag ju faktiskt ingen skola att vara hemma från. Och när jag är sjuk så var mamma alltid hemma med mig och vi åt gott (jag fick vad jag ville bara jag åt!) och mysade i soffan. Hon brukade värma mina fötter som ständigt är någon sort av kylskåp och titta på gammla barn filmer. Men nu är hon flera mil härifrån och jag är ju trots allt arton /vuxen. Jätte vuxen!.




Åh! jag försökte sjunga med men det råkade visst låta så här-



Nu ska jag iallafall ut och ge min kanin lite gräs och vatten , lycko den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0