Masaker i Valne

Inatt besökte masakern mig igen, från ingenstans stormade hon in i mitt rum. Kastade sig i sängen och stirrade ut mig tills jag gav upp. Hur kom hon inn? hur hittade hon mig?Hur kunde jag tillåta hon att ens se mig i ögonen..
Idag är jag helt slut, två timmars sömn och flera timmars bråk och kompromissanden, jag förlorade inte men jag vann inte heller.

Är man inte med i spelet kan man inte förlora, har man inte satsat kan man inte vinna. Nu är det min tur att hitta dig, det blir sista gången du ser mig.


Jag tacklar ångesten men vanlig hedlig hund borstning!





Jag Ida och Isak hjälptes åt att Borsta Jämthunden Sikko. Det var riktigt mysigt i sommar värmen, det luktar bamses solkräm och maskrosor. Får hoppas att helgen kommer fortare så jag får träffa Dennis, jag skulle verkligen behöva ha honnom just nu. Få tänka på annat och bara tänken på honnom gör mig lycklig.






Nu ska jag ut och hoppa studs matta med ida och samla lite sol timmar, hoppas att såren läker med skratt och glädje.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu funkar kommentar fältet:)

2011-06-08 @ 13:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0