Litte go musik!


Älskar att jag äntligen fattat hur man "bäddar in" Men frågan är kvar-
hur får jag bort prickarna från min headder???



Igår var Dännis här! Och shit, ja jag är kär! Min mamma var även här och hälsade på, helt underbart att få krama om henne
Vi fikade och pratade lite vanligt om hur livet går. Ja inte att glömma så var Mamma och hennes man och deras vänner faktiskt här, kram till alla ni är så fina!

Såg du bigbrother! Simon vann! Inte direkt oväntat men hoppas att ni röstar på mig nästa år för jag ska banne mig söka in! Någon som är med mig? Har du lust att visas 24/7 på teve, göra bort dig få sämst rykte och villig att aldrig mer få jobb, det är jag!

Nu ska jag ta och måla lite det känns som att det vore bra, får se vad det blir kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0