Ida-

"pappa pappa! kan vi köpa den här?! den är jätte god vi har aldrig ätit den förut!"

När ida svarar i telefonen"hej jag heter ida och jag är kär i dig"

"Jag vägrar prata om inte jag får ringa dennis!"



sen är det orättvist att jag får ha pojkvänn när inte hon får vara min flickvänn. Helt underbara ungar!
Idag har jag föressten kokat rabarber kräm, det vart sådär men jag hade iallafall något att göra.

Jag har helt slut på saker att skriva nu, nattens fight tog verkligen musten ur mig. Så det inte blir några missförstånd så är "masakern" ångest och mitt självskade beteende som överasskar mig ibland, det är inte farligare än så ;)

Det vart även några tårar över idiotiska tankar som gjorde att jag tvivlade på saker..Jag hoppas innerligt att det löser sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0