Hata!

Jag hatar att jag inte får bestämma över mig själv!
Bara en sån sak som att åka in till stan måste jag få godkännande av behandlingsfamiljen. Det är skit jobbigt! Jag är arton år men... jag citerar- "inte här!"
Jag höll på bli galen! Jag är inte tvångs placerad längre så varför ska jag följa några skit regler? Jag är här för att min familj ska kunna andas och vi ska börja lära känna varandra igen. Jag är mest här för att sova och äta, men jag får inte göra si och inte så. AAARRRGGGHHH!
Just nu känner jag att du får läsa mitt gnäll men ibland känns det som att dom missbrukar sin makt och det är jobbigt som f'n.
 <--------my face freaking out!

Idag hade jag tänkt gå på stan i någon timme bara för att få komma ut lite. (Mini bigbrother jag blir galen!)
Packade som sillar ser jag och pratar jag med samma gammla människor om samma gammla saker. Det är snarlikt krishemmet balder.
MEN....jag citerar "nä men det blir inge bra"
WOOT? det a blir inte bra att jag vill ha ett eget liv eller vaddå? (FATTAR INTE!)
Hoppas deras humör går upp tills i helgen för jag vill verkligen komma ut och "prova mina egna vingar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0