åska blixt och dunder honung!

Datorn är helt slut och vägrar fungera. Just nu siter jag på Ellens bärbara och skriver ett sista inlägg för sommaren (i guess!)
Jag har haft en helt underbar vecka med kärlek skratt och lycka i överflöd!
Hela vackan har tillbringats med min pojkvänn Dennis, (mitt lilla metallhuvud). Om jag får tag i en dator kommer det in bilder men tills dess får du lita på mitt ord HAN ÄR SÅÅÅ SNYGG! *fniss*
Igår blixtrade det så sjukt mycket här! Det var jätte läskigt jag vågade inte ens dricka vatten ifall att den skulle angripa mig! haha jag är jätte mesig men det är faktiskt inte kul när man ligger själv i sängen!
Patrik ringde mig igår okså, riktigt skönt med lite bekräftelse om att man är saknad och omtyckt. Jag kommer inte flytta tillbaka till härnösand eller kramfors jag kommer flytta hit i september men jag kommer och hälsar på! Jag är trots allt inte död. (jiipiiiee!)
Kan man säga att man är glad att man blev tvingad hit? Jagmenar, annars hade jag inte träffat de underbara vänner jag har fått här och jag hade itne heller träffad dennis! Jag är lycklig, bara så du vet!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0