Svälj min bittra ångest och den tunna lufen är ett minne värt att sträva eftert

Status just nu -
Iklädd stor tjock tröja befriad från alla skadliga föremål, med en stor kopp vatten och musik som ger mig lugn.
Kommer jag någonsin att bli frisk? Det är så många tankar som ilar genom min kropp just nu. Kommer jag få någon att acceptera min oro?

Minsta lilla misstag just nu kommer att tvinga tillbaka mig till låsta dörrar och total avskiljdhet från omvärlden. Minsta lilla misstag kommer att ta mitt liv till en annan värld där vakuum bestämmer reglerna och du är inte där.
Det misstaget som är så litet orsakar något så stort att ingen någonsin kan förklara vart det slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0