obetydliga tankar

Den andra sidan av myntet, vilken är det som är sann. Vilken är orginalet och är det den sida du ser.
Ytan är tunn men många hemligheter är väl gömda och bevarade under ett lager av hårt skal tillverkat av dig.
Du skapade det här. Vart är du när restena av ett misslyckat projekt är en fara för de inblandade. När är det dags att vända blad och leva med dina minnen.

Just nu känner jag mig så fruktansvärt depp, jag har haft en helt underbar dag med min pojkvän och ändå sitter jag här och gråter över en person som gjort mig så illa. Jag får riktiga skuld kännslor. Jag hoppas för allt i världen att han inte läser min blogg.
Jag försöker vända allt för att vårat förhållande ska funka, hade han skrivit så här på sin blogg hade jag trott att det var mitt fel. Att han inte var lycklig med mig allt bara snurrar just nu.

Glädjen borde flöda men mitt liv börjar kommer i kapp mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0