Jag passar på att ge en update medans "D" är i duschen

Kära dag bok, idag har jag.. ELLER... FUCK THAT SHIT!
Livet suger svettig svamp pung ibland men tack och lov så är det inte totalt mörker. När jag vaknade idag kännde jag absolut ingen motivation att kliva upp och klä på mig. Till vilken nytta är det att ens vakna? För att traska omkring i spån och tugga i sig en massa som har benämningen mat och sedan få ångest för att med vetskap om vad man sätter i sig så blir man bara en levande bomb.
Så snygg att barnen skriker med full hals "Ett Spöke!!" så fort mitt bleka ansikte skiner upp i hallen. Det är så rart med barn för grejjen med dom är ju att dom faktiskt talar sanning. Jag är i mina bästa år, 18 för stor för att glida omkring på byn, för stor för att vara "cool", förstor för min bikini(förutom brösten) visste du förressten att jag måste köpa storlek large på bad trosorna och xs på biki överdelen? Det är så jätte kul när man kommer till kassan och kassörskan tar det övertydligt som att jag skulle vara döv-det här inte är rätt , det är large på trosan och xs på toppen. Alla små söta blonderade fjortonåningar kollar på mig och fnissar lätt. Samma när man köper cigaretter nu för tiden, vad är det för maskin man stoppar in ett kort i och helt plötsligt trillar det ner ett paket i nån låda? Hallå? för det första vad var det för fel på det tidigare systemet? Man fattar ju inte alltid vart kortet ska in och vilket håll den ska åt! Och hur kan dom vara så dumt placerad?! Mitt i gången! Så står man där med rumpan i vädret och blockerar gången för alla blinda pensionärer så man blir ner sprungen. kortet flyger ur handen och så ska man böja sig ner och så spricker byxorna som förövrigt tog tv timmar att klämma i sig för att man bums skulle ha xs när man igentligen har large. Det är faktiskt inte så jäkla kul att gräva bland storlekarna och gå och fråga "ursäkta finns dom hör i större storlek" så kollar den söta kassörskan som skulle kunna kläma ner sig i ett ben på dom byxerna som kräver enorm plats i garderoben på mig och ler och säger nej tyvärr det är dom vi har.
Nej men vilket neggo inlägg det blev..
Nu ska ja´g krypa ner i sängen bredvid Dennis och må gott, tack och lov att jag tr'ffade den människan! Annars vette fasen vad jag hade gjort, legat hemma och försökt mig på fettsugning med dammsugaren kanske??

Kommentarer
Postat av: Milla

Ehum! Dissa lagom du, jag har betydligt svårare att hitta storlekar än du :P mini Ellan :P Du skulle nog kunna klämma ner dig i ett av mina byxben ska du se :P

2011-07-23 @ 02:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0