Färgar dreadsen!

Jävbla bajsmacka att kameran är borta! Hähä ja expert som jag är så har jag lagt den på ett as bra ställe för att jag inte ska tappa bort den.
Just nu sitter jag på allmänna datorn i behandlingsfamiljen iklädd morgonrock och ett kilo hårfärg i dreadsen som är uppsnurrad i en knut mitt på huvudet. Riktigt skönt att bli av med den här en mil långa utväxten jag hade. (Jag känner mig sjukt ofräch när håret inte är färgat!)

Idag har jag hunnit med så mycket! Jag vaknade kring nio och mysade med "D" sen trallade jag ner och hängde tvätt, slängde in en ny maskin, vek tvätt kokade makaroner tog fram frukost som bestog av jordgubbar kaffe "jågurt" flingor grapefrukt bröd ost och skinka. Sen vädrade jag huset , matade kaninen och kycklingarna i stallet och sen gick jag upp och gjort ett nytt tappert försök att väcka den djupt sovande svammlande pojkvännen jag har. Snacka om att man blir glad när det första han säger är ööööhh aah JAA! Och sen slår han upp ögonen och säger hej. Ett stort leende prydde mina läppar säger jag bara!

Vi badade och hade en helt awesome dag! Mer vill jag faktiskt inte säga här på bloggen för det livet med dennis är aningen privat.

 
Det är rent av tortyr att gå två trappor ner till tvättstugan, det är kallt golv och man blir blöt om händerna när man lyfter den hundra kilos tvätt klump från maskinen till tvättrummet. Jag glömmer alltid att hänga tvätten ner i från och upp så jag måste krångla mellan alla kläder för att komma åt dom minimala små linorna, trosor och strumopr ramlar på golvet och så böjer man sig ner och en tröja smetar av allt smink så den är bara att tvätta om. Det är så typiskt!

Min prioriterings lista från och med nu-
En radio till tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0