Bloggar från en sovande dennis dator

Just nu sitter jag ochväntar på att behandlingspappan ska komma med min medicin, jag fick godkänt igår att sova här, woho! Det lönar sig att bete sig här och tjat är inget som är att rekomenderas. Orubbarare personer finns banne mig inte.
Det ör lite läskigt att vara uppe den här tiden ensam, alla sover och ingen är vid medvetande för vad som skulle kunna hända, ja issförstå mig inte nu jag kommer inte att huga ner hela familjen med en rostig smörkniv aldrig i livet! Men jag menar, när jag ligger och sover, finns det folk som är vaken då och kan se mig? Ja jo dum fråga med tanke på att jag har haft vak i en vecka för att jag inte ska dö i sömnen men endå. Nu när jag är frisk, Alla dom som jag är skyldiga pengar, alla som jag har sabbat livet för, han som jag överdoserade som fick en kniv i magen av sin bästa vän, tänk om dom skulle komma och hämnas på mig.
Tack och lov att jag är här och att dom är där.
Jag fick ett samtal i förrgår (lördag?) där någon ringde mig på dolt nummer, - TjaaH! vart är du? jag är i gävle vart har du tagit vägen?!
Jag han inte reagera förns jag bara skrek rätt ut att han skulle låta mig vara och aldrig ringa mig igen, jag har ingen aning om det var en fel ringning men rösten lät skrämmande bekant och jag får fortfarande rysningar när jag tänker tillbaka på det, han har mitt nummer. Hur många gånger har inte jag bytt nummer för att slippa alla gamla idioter? Jag antar att det blir igen och nu vaknar dennis så jag ska krypa ner i sängen bredvid han och må gott. God morgon natt bloggläsare //Elle de Wall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0