Pappa

Min relation till min pappa, den har varigt väldigt knakig och krokig. Inte alls som jag skulle vilja att den borde varigt. Jag har så många fina minnen sen jag var liten så jag knappt räckte upp till midjan på honom. Han var den häftiga pappan som lekte helhjärtat med alla barnen, Vare sig vi var på stranden eller på diskot. Han gjorde aldrig skillnad. Jag vill så gärna ha tillbaka de tappade åren vi har. Jag ångrar mig verkligen att jag tog avstånd från dig, Det var inte ditt fel även om jag många gånger sagt det. Du är min pappa och jag är din dotter. Din dotter som klädde sig som en pojke och snickrade kojor i skogen istället för att leka med barbie, Du var inte rädd. Du är en förebild för många. Jag älskar dig pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0