Mamma

Idag har varigt en bra dag, imorgon blir den ännu bättre.
Det ord språket är min mammas. Hon använder det varje dag. Jag tror inte det är för sin egen skull, mest för att peppa mig. Min mamma är den person som jag älskar mest i världen. Det kanske låter elakt mot resterande av min familj men kärleken mor har till sitt barn eller barnet har till sin mor är obeskrivlig, i mitt fall är det så. Jag är så tacksam att min mamma har stått ut med mig så länge.  Att hon varigt så stark att hålla familjen ovanför ytan. Hållit om mig och givit mig kärlek när livet för henne har varigt tyngre än de lögner och sorg jag burit på. Det finns så mycket jag vill säga dig mamma. Så mycket jag vill ge dig som tack. Alla vackra minnen du gett mig bevarar jag långt in i mitt hjärtas dolda kammare. Jag älskar dig mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0