Bröllop nästa?



Hur söta är inte dom här! När jag gifter mig så lovar jag att det bjuds på goda cupcakes! Och ni som går på "diet" tack då tar jag eran(glufftsgluffs)

Jag vill att min bröllop ska vara såhär. Om jag får önska mig alltså.
För det första så vill jag att alla som vill komma ska få komma. Jag vill att själva cermonin ska gå så fort som möjligt så vi kan njuta så länge vi kan av "efter festen" eller vad man nu säger. Men vänta nu han jag inte beskriva klart. 
Jag vill ha många barn. Jag älskar barn. Iallafall..jag språrar ju ur hela tiden! grumf jag börjar om.

En liten kyrka, mycket kärlek.
Mina barn och jag gör i ordning oss på morgonen, Pappan/mannen (vem det nu blir) är på ett hotell för vist vet ni att det ger otur om man ser bruden innan vigseln?
Jag kommer förhoppningsvis ha en vit fin klänning, med blondt uppsatt hår. 
Mina barn får klä sig i vad dom vill (en rosa alv dräkt från leksaks affären helst). Det ska vara en glad dag och vill helst inte inleda det med bråk och skrik om att "du måste ta på dig den dyra vita klänningen" och "men vad gör du!? du kan inte söla marmelad på den där slipsen! kostade 200 spänn!" 
Nej inget sånt tack! 
Vigseln är fin och blablabla ja vi älskar varan. Vidare!
Vi ska ha "efterfesten" heter det så? nu blir jag fundersam, I en gammal herrgård på landet, där välkommnas man av bra personal i svarta byxor och vit skjorta.  
Där ska man få göra lite vad man vill man får egna rum att sova i och man får känna sig lite som hemma. Det blir mat jätte god mat, jag har inte bestämt mig än men det ska finnas lite av varje. God champange blir det, med jordgubbar och choklad .. nånting. Många olika barn vänliga bakelser och "drinkar". Sen finns det ju vuxen dricka ocå (hähä) men bara i måttliga mängder! Jag avskyr verkligen när det spårar ur och vuxna människor slåss och knappt kan hålla ögonen öppna. Seriöst jag hatar det. Jag menar det ska vara barn där, visa hänsyn grabbar! 
Iallafall vart var jag, Jo! jag vill typ gifta mig nu. Så..nån frivillig?

En bloggande sjutton åring söker riktig man. Han ska vara snygg och jätte snygg. Och snäll, Han ska älska mig mig bara mig och vi ska ha många barn. Han ska glatt gå upp mitt i natten och byta blöjor. Han behöver inte kunna laga mat men han måste veta hur man lagar bilen,Och hur man tvättar sig. Han ska säga alla snälla bra saker och aldrig bli arg. Vänligen kontakta mig på..Kan man skriva så tror ni? Finns det en multi mega bra karl? En som kan skruva i hop brontasarios garderober och står ut att gå på Ikea med mig?Tror ni han nappar? Jag fnissar glatt och hoppas på det bästa!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0