Skit dag!

Idag har det vargit en riktig skit dag :-( det började med att jag vaknade med feber, sen blev det inte bättre när jag såg mig i spegeln. Jag hatar mitt utseende, min kropp och hela jag. Det är fel, det är inte som jag vill att det ska vara. Jag är missnöjd. Jag skriker och är elak mot alla i min närhet, det beteendet vill jag helst ut rota. Det får inte finnas. Jag vill vara den söta flickvännen med de söta leendet och mysiga närvaron. Den snälla trevliga . Inte den fula bleka med snipiga näsan som skriker och är en bitch. Jag vill inte vara sur . Skit liv ! Jag är tantig och bestämmer över mina nära, jag förbjuder dennis att vara med sina vänner jag ljuger och söker uppmärksamhet jag är inget . Tack alla som snackar bakom min rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0