pluggpluggplugg..

jag misstycker allt stressande innan jul, varför ska man göra alla slutprov just då för? Då blir det ju absolut inget julmys? man hinner inte om man ska plugga hela dagarna. Nu sitter jag och spånar igenom en bok om skelett och vart alla delar sitter på djuren kul. Dessutom ska jag göra prov i arbetsmiljö och säkerhet, biologi om atomer och ozon bajs....
så hääär kula har man då...
men vilket fall, gårdagen var underbar. Då kom mamma och hennes man och hälsade på mig och dännis. Vi gick på stan och jag fick jätte mycket fina kläder som jag ska ha på jul :D jag känner mig som en prinsessa <3 wihoo!
Jag älskar er! Lovisen fisen var oxå med JÄTTE KUL" :D
men nu måste jag plugga igen tjorå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0