Lite fix för att bli julfin!

Självklart så händer det en massa saker när lilla elle är i farten, vi kunde inte åka tidigt idag för det är för halt och Linus Dännis bror är tokförkyld, så vi åker i morgon istället, MEN HEY! jag är bara glad för nu hinner jag fixa dom där detaljerna som gör en så mycket fräschare och finare på självaste julafton.

1.    Utrota marsvinen under armarna RAKA
Vaxa INTE, drar du fel så blir det siiktigt stora blåmärken. Och glöm inte att smörja in dig efteråt med en vanlig hud salva, Eksem under armarna ser inte snyggt ut, Mokey style?

2. Noppa ögonbrynen
Raka inte! För när du sedan kletar foundation i ansiktet så ser det ut som en drös pormaskar, Ich.

3. Måla naglarna
Neutralt nagellack är jätte frächt, jag valde ett tunt ljusrosa med lite glitter rakt över.

4. Bort med finnar och frasiga läppar
Det gör du bäst genom att blöta en vanlig Froté handduk i ljummet vatten och en LITEN droppe barnolja. Gnugga i cirkelformade rörelser runt mun och mellan ögonen.

5. Borsta tänderna noooga så ALLT gegg och plack försvinner
Glöm inte att använda flour vatten.

6. platta håret (i lugn och ro så det blir bra)
Spraya INTE. Ducha håret och låt det torka. Platta sedan och låt det vara helt produkt fritt. Om du använder vax eller liknande så formar sig håret när du sover. Morgonfrilla.

 

 

 

 

 

Det syns inte så bra men det ser inte skrövvligt ut, det glittrar :)

 

Nu ligger Dännis och kollar på tven jag tror jag ska joina honnom en stund. Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0