I mjukis brallor

Ja då är man sjuk idag igen. Jätte trist för jag älskar skolan jag går på! skit liv...Vilket fall så är jag bäst på att sätta mina egna diagnoser so here it goes!
Jag har blod i bajset så jag har cancer i magen. Punkt slut, jag har tre dagar på mig att leva sen är jag död. Tjolla hej tjolla hopp och jag som trodde att jag skulle bli klar med kategorisystemet och bloppisen. Men nej då!
idag har jag fått i min tre skedar yoghurt eller hur fan det stavas och kanske skitit trettioåtta kilo. 

 

Kommentarer
Postat av: Sofie Einarsson

Gumman då <3<3<<33333

Hoppas du bli bättre snart <3<3<3

Saknar dej bby<3<3<3<3<3<3

2011-12-14 @ 16:07:14
URL: http://sofieeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0