Hitler rise of evil




Det är nästan så man tycker synd om lilla hitler.
Nu har jag och dennis äntligen kollat klart på filmen. Vi gonade ner oss efter en heldag på stan med julmarknader och ögonshopping på rusta och andra trevliga affärer. och ja, jag somnade . Jag är värdelös på att se filmer! När man sitter i matan och någon pratar om en bra film så kommer såklart frågan "har du sett den? det är den när de och de händer" då kan aldrig jag säga -ja det har jag! utan jag måste fråga är det den som den musiken spelas i slutet? det är nämligen det jag sett på filmen förtext och eftertext. Kul.



Nu sitter denis och spelar och jag hoppas att han inte märker att jag kanske i smyg..bara vilar ögonen lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0