"Det är skillnad på Makapär och molijox"

Jag kunde värkligen inte hålla mig för skratt när Min älskade blivande make började diktera i köket igår. "Mamma det är skillnad på molijox och makapär!" Vet du varför? nej då ska jag berätta för dig. Haha tydligen så är Molijox ett ting ett substantiv en sak som en boll eller ett papper, men en makapär det är en sak som drivs av något, som tillexempel en klocka. Hahah jag förstår inte riktigt vad som försegår i hans huvud men han är nog inte så dum endå :)

Idag har jag varigt på skolan som vanligt och gjort prov och diverse saker,. Nu väntar jag på att min jätte familj ska komma och titta på rummet vi ska hyra här på Skolan. 


Sen bär det förhoppningsvis väg till Dännis som ligger hemma och sjukar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0