Yatzy morgon

Har just avslutat två rundor Maxi-Yatzy !
Det är helt underbart här hemma hos pappa, vi spelar kort, yatzy och dricker kaffe dagarna i enda. 
imorgon blir det "hemfärd" till östersund igen, blandade kännslor men det är alltid skönt att komma hem till min fina pojkvänn som väntar på mig. Det var planerat ett möte med soc och hillegården men det blev inställt (PUH!) visst vill jag ha ett avslut på den här vimsiga tvisten om vart jag ska bo men jag har intehunnit tänka klart. Det  är inte därför jag åkte hit, jag vill faktiskt rå om min älskade familj. 
igår var vi (pappa,fru och jag) och åt middag hemma hos mamma, samt packade jag det sista ur min garderob som ska säljas. En hel svart sopsäck med kläder! uscha stackars min älskade klääder! Men fine, i need the money.

En sak jag tänkte på-
Genom allt tråkigt har det faktiskt kommit något gott. Jag (eller någon) har lyckats föra mina skiljda förädrar närmare varann, det känns riktigt bra. Jag behöver inte välja, båda älskar mig och jag älskar dom. Tack och lov att det blev så här. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0