Dålig update = awesome fresh start, eller?

Ska jag vara helt jävla ärlig mår jag riktigt skit just nu.


Stressad och förvirrad, arg på mig själv. När jag läser andras bloggar blir jag så besviken på mig själv. Alla är hela och rena med en egen familj på väg. De bloggar om det flotta livet som mamma och hur lyckligt lottade dom är som dricker kaffelatte i sin soffa från mio. Lägenheten är ljus och nystädat det dammar av glädje och pengar är det aldrig någon disskussion om.
Själv sitter jag och gnäller om att jag inte kommer ha råd att köpa tvättmedel eller glödlampor. Jag kommer att bo själv på ett internat, inlåst med den värsta i man kan tänka sig, en själv. Det är bara så orättvist.

Jag vill alltid vara i närheten av "D". Då finns inga problem i världen.



Kommentarer
Postat av: M

.

2011-08-16 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0