Slut på fjanterier.

Jag ska banne mig bli nästa 50 cent.
Jag har tänkt på en sak, förutom att jag ska bli nya 50 cent med världens härligaste attityd och charm jo just de tanken , endel killar vill inte använda kondom för att då blir inte sexet lika skönt,(?) så dom ber tjejen ta dagen efter piller istället(?) hmm... det kommer mer, Spermie dödande medel "kan ju komma in i röret" och då kan dom ju inte bli pappa nånsin. Men vi tjejer ska trycka i oss p-piller dagen efter piller vi ska genom gå medicinska aborter och kirurgiska aborter för att "man kan ju inte äta kolan med papper på".  
Rätta mig om jag har fel med är det här inte lite konstigt? Och en sak till svett, killar som sportar och luktar riktigt jävla illa säger att svett luktar framgång och skrattar. Hallå!? När det är varmt och man oavsiktligt (som det alltid är) blir svett ringar under armarna på tröjan så blir man "Lökarn". Jätte kul verkligen ( IRONI!!)

Har sett en jätte bra film som heter Get rich or die tryin Helt otroligt att se den att stora 50 cent också bara varigt barn och hur små val påverkar oss än i dag. Jag kan inte skriva recentioner men så vitt jag vet så har de flesta människor ögon så man kan läsa på baksidan av dvd fodralet.
Men förressten..blinda, hur ser dom på film? Hur ser dom vad som står på datorn? Oj det har jag inte tänkt på!
Jag ska börja skriva blind skrift från och med nu
'''.,,..´´´¨¨'..,"".'¨¨..,¨¨¨
men det går ju inte för skärmen är ju platt. åååhh fan å!

Aja nu ska jag tjäna pengar, ha dyra klockor och köra runt i en svart Dodge med fetaste grillen. Bara glida med stil. Japp så blir det. 

Nu ska jag äta en morot med tanke på att det är det ända jag har råd med. 
Kram/ Elle De Wall  

50 Cent – In Da Club


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid bra med mål! håll huvudet högt :D

2011-04-20 @ 16:13:21
Postat av: J

Och jag som satt och tänkte på p-plåster för killar, kondom för att skydda bägge och svett luktar svett och det är frächt att duscha om man har tränat ;s

2011-04-21 @ 09:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0