J min vän

"J" min vän! Inlägget "im to good for you" är inte mot dig. (skratt) När det gäller du och jag är det snarare tvärt om!

I härnösand finns det "stroppar" de är personer som tror sig vara bättre än alla andra.  "Lisa" är en sån person, och sedan vi gick i femte klass tillsammans har jag varigt dömd som den snoriga smutsiga ungen som har en dålig familj och inga pengar. "Lisa" är inte hjälpsam utan de som är fattiga är smuts och borde utrotas. Nu kanske jag överdriver lite med utrotning men du kanske förstår vard jag försöker säga. Hon var klassens smartaste tant som visste bättre än alla andra och hon var den "tuffa tönten". Hänger du med??

Som sagt har jag varigt den dåliga och hon den goda, jag skulle aldrig bli som hon - och glad är jag för det!. Men jag ska visa dig "Lisa" jag är ingen hora, jag är inte smuts, jag har tagit mig ur skiten levande och går med huvudet högt. Och det ska jag visa dig, jag är precis lika mycket värd som du. Den ilska du har byggt i mig är inget jag tänker använda som hämd, den använder jag genom att visa dig hur fel du hade och jag kommer att le, med hela mitt hjärta åt ditt misslyckande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara säga att jag tycker du verkar himla stark. Hittade din blogg via en kompis blogg och förstod på en gång att du är dotter till L.

Din mamma är underbar och är stolt över alla sina barn, hoppas du aldrig glömmer det.

Ta hand om dig. :)

2011-04-10 @ 16:19:54
Postat av: Elle

Hej anonym! tack så mycket det är väldigt fina ord och de värmer. Ja min mamma är underbar och jag är så stolt över henne med. Kul att du läser och kommenterar du får gärna använda ett alias/namn för att kunna komma i håg vem du är. Kram på dig :)

2011-04-10 @ 16:23:58
Postat av: E

Haha, du kan kalla mig för E. Jag är ingen du känner, men vi har tydligen gemensamma vänner och jag bor i Härnösand.

Sen har jag träffat på din mamma och ja, jag trivdes i hennes närvaro. Hon utstrålar en sån värme och hon bryr sig verkligen om människor. :)

2011-04-10 @ 16:31:03
Postat av: J

Tack för de värmande orden vännen. Är lite upp och ner för mig just nu... kram och ses snart <3

2011-04-10 @ 17:16:23
Postat av: Anonym

det du skriver är väldigt bra, och jag förstår att du vill visa alla andra att du är stark! Men, det viktigaste är ändå att du visar dig själv att du är stark, så du själv kan vara stolt över det du lyckats ta dig igenom. Om du inte är stolt över dig själv, spelar det ingen roll om vad alla andra tycker. Du är stark. Kram

2011-04-10 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0