Hej igen!

Hej du som läser!

Otroligt roligt att komma tillbaka efter ett uppehåll från blaggandet och se kommentarer som uppmuntrar till mer skrivning! Jag blev otroligt glad!
Nu har jag varigt ren så länge så jag har tappat räkningen och det ser jag som ett positivt tecken. Kan det vara för att jag har otroligt fina vänner som stöttar mig? som finns när jag än behöver dom? eller kan det vara min älskade familj som tror på mig och väntar med öppna armar hemma? eller kan det vara kombinationen som får mig att le och hoppas på en framtid.

Visst gör jag dumma val fortfarande, som igår när jag var inne på flashback forum och läste om alla trippar och nya tillskott som Jamaica gold extreme som ska vara så bra att det inte gick att beskriva. (Spice är laglig potpurri och används som droger för att när man röker det så är det nästan samma effekt som cannabis, lagligt eller inte förblir osagt. Men jag tycker inte att det är farligt faktiskt. Recept belagda mediciner kan ha värre bi effekter än party/soft droger.)
Precis som en alkolist reagerar när den går förbi systembolaget blev även jag sugen så klart. Men jag vet att det inte är värt det, ett rus eller en tripp är en sån känsla man får när man pussar skolans snyggaste kille, kännslan vill man uppleva mer än en gång, och går inte beskriva bättre än att man vilar på varma moln av sockervadd.
Suget finns alltid och om man korkar upp den oskyldiga vin flaskan igen så är man fast.

Men jag har en vän som hjälper mig komma över det, och han är awesome.

This is for you enjoy!
Cat Power – I Found A Reason

Kommentarer
Postat av: Tidda

Härligt att höra!

Vill även säga förlåt för att jag inte kommit igång med bloggdesignen åt dig, mår inte så fantastiskt för tillfället och har inte orkat med några projekt alls. Om du vill fixa en design själv eller hitta någon annan som gör det så är det så klart helt okej, men annars gör jag det gärna men jag vet inte hur snart jag orkar.

Kram!

2011-04-08 @ 13:41:22
URL: http://tiddabus.blogg.se/
Postat av: J

Du är awesome Elle och de vet du! Jag vet att du kommer klara av kuren och sen kommer du dansa fram igenom livet! Finns <3

2011-04-08 @ 15:11:45
Postat av: Anonym

snart kan du le igen, på riktigt, och känna att du är värd allt. du blir starkare för varje dag. jag tror på dig!

2011-04-09 @ 12:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0