Häst!

Jag är skötare för en islänning som heter sunna och hon är helt underbar!
Hon är speciell och ganska tjurig av sig men hon är som jag. Litar inte på vem som helst och prövar dom ganska hårt innan hon visar sitt rätta jag. En ganska ledsen själ för att hon inte haft någon som förstår hon och bara sursr för att dom inte fattar. Nu låter jag som bärsta häst psykologen men det är inte så jag menar.
Jag har varigt anti hästar när jag var yngre för min syster var så besatt av dom att jag bara var tvungen att jävlas med hon hehehe(evil laugh).
Men ju mer man lär känna djuren så ser man att det finns en personlig het utan dess like. Jag måste erkänna att jag vill gå ut i stallet och jag vill skotta deras enorma äckliga stora bajs högar och borsta dom handikappade jäklarna. Jag är inte fanatiker att jag skriver deras namn i mitt skol häfte men det kanske är för att jag inte har något. 
Jag har en vän som lyssnar och som ger mig utmaningar och sunna den "sura hästen" är bara smart ;) 

(jag trodde aldrig att jag skulle göra ett sånt här inlägg, kors i taket!)
Kramkram /Elle De Wall   

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt, att höra att du har en vän (en häst)! kan du inte skriva mer om tankar och dig själv? det är väldigt intressant (A)

2011-04-18 @ 13:56:56
Postat av: J

Skoj! Ska man ge dom morötter och socker som treats? har faktiskt urdålig koll på hästar :(

Kram kram <3

2011-04-19 @ 08:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0