BREV FRÅN NÄMDEN!

Nu är min vistelse snart slut på den skimmrande gården i valne.
Det känns jätte hämskt att lämna den familj som tog hand om mig när allt verkligen höll på att rasa.
Dom hjälpte mig att bygga upp en ny värld, den värld som jag ska finnas i, i resten av mitt liv. En värld som såg mig som huvud personen och att jag fanns till för att jag skulle kunna leva. 

Famlijen Wallen kommer jag aldrig att glömma. Jag är så otroligt tacksam, jag har fått så många vänner och en hel extra familj.
När Karins lugnande händer kylde mina varma ärr och torkade mina tårar. När Stig skrattade kluckande så kunde man inte låta bli att dra på smil banden. Färg glada Malin med tusentals filmer som hållt mig på andra tankar.
Av två personer har jag lärt mig extra mycket, att inte vara någons dörrmatta, att man dör inte för att man säger vad man tycker och passar det inte så kan man gå man ska vara sig själv fan ta dom andra. Att kaxiga Kajsa skulle ge mig mod trodde jag inte, och att Stadsbruden Ellen skulle hålla min rygg trodde jag inte heller. Men så fel man kan ha.
Jag citerar "främlingar är de vänner du inte känner."

Dom såg mig växa, och nu är det min tur att ge dom något. Dom ska få se att dom lyckats, som en familj tillsammans lyckats rädda ett liv, och det livet kommer jag att vårda ömt.

Jag är glad att jag fick den här chansen och jag vill att andra tar samma chans, det finns familjer som bryr sig, som finns för dig, som inte ser dig som pengar utan ett liv.

 Jag ska bli som familjen i valne, en super mamma på jour 24/7 obetalt och underbart.

Och så många fler!"
Kram Elle De Wall

Kommentarer
Postat av: J

Du får tacka stig, karin, alla barnen och djuren som har varit så snälla och förstående från mej också :)

//Kramar

2011-04-29 @ 07:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0