Bloggers i am back!

Jag kan helt ärligt säga att jag ler med mitt hjärta nu. Jag börjar känna det bruset av lycka när jag ligger i sängen och solen smyger fram bakom persiennerna och lämnar varma ränder i mitt ansikte. Jag andas frisk luft som luktar vår och jag blundar, jag lever. Jag är glad att jag finns och jag ser långt bort bakom de ännu snötäckta bergen en ljus framtid som väntar otåligt på mig för att bli upptäckt.
Det må låta klisché men jag tror att det står så i alla böcker för att det är precis så det är.

Jag längtar tills jag får komma hem till det blåsiga Härnösand och blicka ut över den misserabla stämmningen som trycker mot den grå asfalten. Jag längtar tills jag får visa alla att jag är så mycket mer än vad som visats av mig hittills. Sitta i gräset och se alla "stekare" köra slut på bensin och sin pappas pengar, de glider genom krysset (det må vara det ända glid dom får) oj så jag fick till det. Haha nä nu börjar jag låta som nån dålig novell från mellan stadiet.
Kort och gott- jag är så mycket mer och jag längtar tills dom får se. Jag kommer tillbaka. And i'm good, to good for you.


Kommentarer
Postat av: .

va hände me konv. som du skrev om tidigare som man aldri fick se hel?

2011-04-09 @ 23:47:52
Postat av: J

känner sig träffad

2011-04-10 @ 15:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0